26.07.2014

Na wariata

Znowu wpadam dosłownie na momencik. Jak to mówią - lepszy rydz niż nic. I chyba tak zostanie póki co, czyli szybkie i krótkie migawki z tego co u mnie :)

Najpierw mała retrospekcja, czyli nasz weekend w Łagowie. Te co czytają już mnie jakiś czas wiedzą, że z Połówkiem na motocyklu czasem się przemieszczamy. Rok temu pisałam również o naszym pierwszym wyjeździe do Łagowa. W tym roku oczywiście też byliśmy, ale czas bardziej rekreacyjnie nam upływał niż przy zapachu palonej gumy ;) Rowerek wodny, jeziorko i te sprawy. Ale załapaliśmy się też na koncerty organizowane na zlocie. Wśród nich zespół Pawła Małaszyńskiego. Jako że z mężem mieliśmy już dobre piwne humorki, to władowaliśmy się na backstage na fotki :D
Oto więc ja i wspomniany Małaszyński :)

I jeszcze jedno :D


Będąc w Łagowie musiałam (po prostu MUSIAŁAM) odwiedzić przemiłą Ilę i jej Zapach Rumianku. Wiele z Was na pewno odwiedza Ilę na jej blogu Moja Przystań. Nasze spotkanie było krótkie, ale mam nadzieję, że nadrobimy to w sierpniu - wybieramy się do Łagowa na spokojnie na weekend z Młodym.
Mam nadzieję, że Ila się nie pogniewa, ale to właśnie my (a w lustrze Pan Mąż pstryka fotkę)


No i sprawa ostatnia. Bo nie wiem czy wiecie, ale ja to jestem zachłanna ;) Chciałabym mieć wszystko w swoim ogrodzie - i piękne kwiaty, i wypasiony warzywnik, i sadu troszkę, i lasu kawałek. Po co lasu? No jak to - po własne grzybki. Póki co na dobry początek mam własną hodowlę pieczarek. Malutką, w kartoniku. Może niektóre z Was widziały takie do kupienia. Moje akurat z Tesco. Trochę wątpiłam czy dadzą radę, ale proszę - brązowe pieczareczki zbiór pierwszy

Trochę stoją na dworze, potem w piwnicy i voila. Sprzedają też kanie... Muszę wypróbować :D

To tyle na dziś. Za dwie godzinki wsiadamy na moto z Połówkiem i zasuwamy odwiedzić Młodego i moją mamę nad morzem. Tym to dobrze! Plażują na całego.

Ściskam cieplutko. I dziękuję Wam za komentarze - to zawsze miły dreszczyk jak pojawia się nowy pod postem :)

35 komentarzy:

  1. No to chadzamy tymi samymi ścieżkami. Pieczarki super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łagowskimi czy ramię w ramię z Małaszyńskim? ;)

      Usuń
  2. Ale szok z tymi pieczarkami. Pozdrawiam ♡ ♥ ☆ powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajna sprawa z takimi pieczarkami. A po zużyciu ziemię można rozsypać w ogrodzie, bo baaardzo bogata :)

      Usuń
  3. No Aniu zdjecie z taką gwiazdą:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dzięki lekko wstawionemu mężowi ;) :D

      Usuń
  4. Ale ci fajne te pieczareczki urosły. Nie słyszałam jeszcze o hodowli w kartoniku, więc tym bardziej gratulacje. Ależ Wam zazdroszczę tej wyprawy w stronę morza. A jeszcze na motorze... Rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pieczarkami (i kaniami) rozglądaj się w Tesco jeśli będziesz. W dziale warzywnym te kartony niepozorne stały!
      Wyprawa na moto była bardzo udana (moja pierwsza długa trasa na nowym), tylko tyłek zdrętwiały ;)

      Usuń
  5. połówek nie zazdrosny??? Małach jak wino...:-P to drugie zdjęcie extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połówek sam mnie zaciągnął na backstage :D Małach taaaaak... Chociaż rock&roll (i piwko) chyba mu nie służy :D

      Usuń
  6. Super wyglądasz , co tam Małach przy Tobie , ściskam Dusia [ jazdy na motorze zazdroszczę]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się zarumieniłam po czubek głowy i mały palec nogi ;) Ściskam również

      Usuń
  7. Aniu wczoraj miałaś swoje święto , Wszystkiego dobrego kochana , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dusiu :) A Ty może jak moja babcia w październiku? Mi zresztą na drugie też Danuta ;)

      Usuń
  8. Piekne zdjecia-milo Cie zobaczyc.
    A co pieczarek - jestes WIELKA!!!!
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pieczarki tak same! Ja im tylko wilgoć sprawdzałam.
      Co do zdjęć to ja siebie oglądać nie lubię, no ale Małacha i Ilę musiałam pokazać przecież :)

      Usuń
  9. Aniu powtórzę się ,jesteś śliczna :):)
    Zazdroszczę Wam wyprawy , ale ,jesteście młodzi więc korzystajcie ile tylko wlezie!!! należy się Wam chwila wytchnienia :)

    Zyczę bardzo udanego wypadu i duuuzej hodowli pieczarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam śliczna od razu. Ale nie straszę po nocach a to najważniejsze ;)
      Wyprawa udana i tego nam było trzeba, żeby się oderwać. Paskudnie powiem, że chwila wytchnienia od Młodego to też było coś!
      Hodowla niestety doznała uszczerbku ze strony Małża, ale co zjedliśmy to nasze!

      Usuń
  10. No to dni pełne wrażeń... Cudny czas, troszkę zazdroszczę...
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to już mgliste wspomnienie. Teraz jesień ciągnie mnie w góry, tylko gdzie ten czas i pieniądze? :)

      Usuń
  11. Co prawda Łagów znam , ale takich ,,atrakcji ,, nie uświadczyłam ;)))
    Pozdrawiam obie dziewczyny ze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małąch w tym roku to taka kropeczka nad "i" była w Łagowie. Niby głupota, bo jakoś nie kręcą mnie "gwiazdy" wszelakie, a ile radości :D

      Usuń
  12. na wariata jest najlepiej,gdybyś zaczęła się zastanawiać,plusy,minusy,itp.nie byłoby takich wyjazdów.korzystacie widzę na całego,kiedy nie ma Młodego;-)
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staraliśmy się ile dało radę. Niestety plan remontowy na ten czas poległ totalnie w gruzach. Łagów to punkt obowiązkowy w kalendarzu już.

      Usuń
  13. No takie fotki, to ja rozumiem. Kiedy to ja tak na wariata jeździłam... Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wariata i spontanicznie najlepiej. Szkoda, że tak rzadko się to udaje...

      Usuń
  14. ;-) Mówiłem Adze, że chcę mieć grzyby w ogródku... ale trudno je będzie pomieścić wśród tych wszystkich kwiatków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pozbędziecie się trawnika, to i na grzyby się miejsce znajdzie ;)

      Usuń
  15. fajne te zdjęcia ....kurcze chyba w ramke musisz je oprawić;-)))))))))))))pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym oprawianiem w ramki to u mnie słaaaaaaaabiutko. Blog musi wystarczyć ;)

      Usuń
  16. Melduję się wielkopolsko tu i tam;) A pieczarki świetne i bez wybielacza;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Kret zawitał do mnie :) Pieczarki to chyba nawet brązowe były. Bez wybielacza zdecydowanie!

      Usuń
  17. W pełni się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Twoją wizytę i komentarz :)