21.02.2018

Multisiewy wg Charlesa Dowdinga.

Powiem Wam, że jestem zalatana strasznie, bo wiadomo - jutro rozpoczyna się Gardenia ;) Wczoraj przyjechała już do mnie Aga z Wolniej, tu i teraz i jakoś tak nam zeszło... Ale liczę na to, że otrzymam Wasze rozgrzeszenie.

Aparat już naładowany, zdjęcia będą się robić i za tydzień we wtorek wrzucam już Wam relacyjkę.

A dzisiaj zostawiam Was z kanałem YT Charlesa Dowdinga, który zainspirował mnie w tym roku do wypróbowania multiwysiewów. Polecam Wam jego filmiki - TUTAJ. Na pierwszy ogień pójdą u mnie pory - filmik poniżej:


 A teraz pakuję sobie podręczne rzeczy na jutro i do spania! Trzymajcie kciuki, żeby mi nogi nie odpadły ;)
Aha! Na Instagrami na pewno pojawią się filmiki i zdjecia z Gardenii - odnośnik macie na pasku z lewej, lub wyszukajcie w aplikacji @brzezinamoja

8 komentarzy:

  1. Piękne takie wysiewy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę w tym roku uskuteczniać jego sposób - zdam relację na pewno :)

      Usuń
  2. Też lubię oglądać Charlesa, marzą mi się takie plony jak u niego :) Miłego pobytu na Gardeni życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzy taki warzywnik jak u niego! No i plony też oczywiście :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście lepsze plony uzyskuję z wcześniejszych siewów do doniczek i dopiero potem wysadzaniu ich do gruntu, niż siewy wprost do gruntu. Ale to pewnie dlatego, że pod folię częściej zaglądam i dopieszczam, a i prawie mam wyrzuty sumienia jak muszę w gruncie coś przerzedzać wyrywając nadmiar siewek :P
      Jeszcze tylko muszę się dorobić odpowiedniej ilości kompostu, to i plony będą bardziej okazałe ;)

      Usuń
    3. U mnie też lepsze plony po przygotowaniu wcześniej rozsady. Ale mnie jeszcze intryguje te uprawa po kilka sztuk w kępie. Bardzo by to zaoszczędziło mi miejsce.

      Usuń
  3. Czekam na relację :) Bardzo ciekawy sposób uprawy! może też spróbuję z porami? hmmm.. ale kanał na pewno sobie zasubskrybuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że dużo rzeczy można tak razem wysiewać. Może w końcu pory mi się udadzą? Bo samotnie to nie chciały rosnąć u mnie ;)

      Usuń

Dziękuje za Twoją wizytę i komentarz :)